Content

Originele, zinnenprikkelende en beeldende content

Alleen een gepassioneerd en waarachtig verhaal treft doel. Door onduidelijke proposities prikken wij direct heen. Wij creëren corporate stories, marketingverhalen en journalistieke verhalen met inhoud. Wij zijn woordkunstenaars. Als verhalenmakende strategen staan we dichtbij leiders en beslissers en kiezen we voor het gemaakte verhaal de best passende presentatievorm. Van online tot print, van geschreven tekst tot video, storytelling of artistiek evenement. Geschreven of verteld, video, print of nog anders.

Specialismen: onderwijsinnovatie, storytelling, circustheater en rootsmuziek, duurzame landbouw, cultuureducatie, festivals.

Krachtige, consequente communicatie

Jouw doelgroep overtuigen, lokken en binden vraagt om krachtige, verleidelijke maar ook consequente communicatie. Aan de basis van echte en oprechte content liggen gedegen research, storytelling, gevoel voor tone-of-voice en metafoor, maar ook kennis van customer journey, skills op het gebied van diverse media, een heldere en accurate contentplanning en een zuivere communicatie met de klant.

Krachtige, consequente communicatie

Jouw doelgroep overtuigen, lokken en binden vraagt om krachtige, verleidelijke maar ook consequente communicatie. Aan de basis van echte en oprechte content liggen gedegen research, storytelling, gevoel voor tone-of-voice en metafoor, maar ook kennis van customer journey, skills op het gebied van diverse media, een heldere en accurate contentplanning en een zuivere communicatie met de klant.

Corporate story

Elke organisatie heeft haar verhaal. Het vraagt intense observatie en analyse en vervolgens lenigheid met taal en verhaal om dát beeld, díe metafoor, te vinden die jouw publiek bij de lurven pakt, die jouw medewerkers als één mens achter jouw boodschap schaart. Want dan gaat het verhaal zélf voor je aan de slag.  

Literaire journalistiek / non-fictie

De werkelijkheid, verteld met literaire technieken. Waardoor de personages en de plot net zo levensecht en spannend worden beschreven als in een roman. Actuele verhalen, historie, persoonlijke geschiedenissen: op het puntje van je stoel met de werkelijkheid!

Marketingteksten

Mensen willen horen bij organisaties die ertoe doen; in de wereld en in hun leven. Je wilt top of heart blijven en dáárdoor top of mind. De why en de how zijn belangrijker dan de what. Graven, vragen, zoeken, schetsen: tot we de tone-of-voice hebben die past bij jou en jouw organisatie.  

Teksten komen in alle mogelijke vormen: artikel, boek, webtekst, socialemediaverhaal, nieuwsbericht, persbericht, flyer, poster. Maar ook als voiceover en script voor video, audio, storytelling performance en meer. 

De wereld in met jouw verhaal

Een goed verhaal is één, een goede verspreiding is twee. Customer journey management brengt jouw verhaal op de deurmat van jouw publiek; via alle mogelijke online en offline kanalen.  

Een goed beeld van jouw doelgroep, een creatieve, multimediale aanpak, gecombineerd met mooie beelden en een aansprekend design laten jouw boodschap landen én werken.